Greece 2014 ♥

29. července 2014 v 18:19 | Teri |  Diary
Po dlouhé době vás zde zase vítám!
ahojte!
konečně jsem se dokopala k tomu,že sem napíšu ten článek o Řecku,ale vůbec nevím jestli to bude krátké nebo dlouhé.Upřímě řečeno se mi poslední dobou nic nechce dělat a vůbec nemám nápady na další články + jsem zrušila projekt 30 dní.A jestli se nebudete zlobit,moc fotek zveřejňovat nebudu :)
20140724122328

Když jsme letěli do Řecka,museli jsme vstávat už ve 4 hodiny,protože to máme od letiště v Praze daleko a na místo jsme měli dorazit kolem 9:00 a v 11 už jsme měli být na letišti odbavení a podobně.My s k.(kamarádkou) jsme si šly koupit Starbucks poprvé v našem životě,takže jsme tomu tam moc nechápaly :D (vesničanky v Praze,no) a nechaly jsme si kelímek na památku,takže jsme ho tahaly s sebou.Na letišti jsme dokonce potkaly i Plekance s Vondráčkovou a jejich synem a letěli taky do Řecka.Když už nám přistálo letadlo,byli jsme všichni šťastní a já neměla žádné nervy,ale - hned jak jsem si sedla,začala jsem mít strach,který po chvíli hned přešel.Letušky/Stewardi byli příjemní a dostali jsme dobrou bagetu!Let proběhl v pořádku až na přistávání v Řecku - začala mě nesnesitelně bolet hlava (jako kdyby se mě snažil zmocnit Voldemort).Jeli jsme na hotel a tam nás ubytovali.Ještě ten den jsme se šli projít k pláži atd.
~
Každý den jsme se s k. probouzely až v 10-11 hodin,takže jsme chodily k moři kolem 14:00.Moře bylo krásně průhledné,ale potřebovaly jsme boty do vody,protože tam bylo hodně kamenů.Večer jsme šli na večeři a kolem 21:00 začala ta vesnice žít.Bylo tam hodně obchodů se suvenýrama a dost levné značkové i když fejkové věci.
pokus k. o tumblr fotečku..
~
Další dny se opakovaly úplně stejně.Mají tam moc pěkných kluků a dost hezké věci ke koupení.Až na to počasí to byla dokonalá dovolená! (někdy pršelo,někdy bylo krásně - střídalo se to)
pohled na nejvyšší horu Olymp,naproti hoře bylo moře..
~
mezi zábavy tam patřil i Řecký Večer,kde jsme mohli okusit typická Řecka jídla.S k. jsme se spřátelili se synem majitele CK,takže máme o kamaráda víc. :D
pár věcí,které jsem si pořídila:
- Baby Lips (po dlouhé době,anoo)
- Chanel peněženka (fake,ano :D )
- Conversky (opět fake :D )
- dvě trika s potiskem Céline Paris
- sošku budhy
- svíčečky
- mýdlo (voní úžasně)
- jídlo
- a ještě pár maličkostí..
to by asi byl celý článek. Zpáteční cestu a další podrobnosti den za dnem jsem už nepsala,protože jsem příliš líná :( A už vůbec nevím co psát dál za články.